Cyprus!

Yes nu ar jag antligen har! Det ar helt underbart och hotellet ar det finaste jag nagonsin varit med om.. en helt underbar upplevelse maste jag saga! Hotellet ar 4 stjarnigt  och hur lyxigt som helst, haha.
Idag har det dock varit daligt vader pa eftermiddagen, pa formiddagen lag vi vid poolen for forsta gangen. Vi har annars legat vid havet. Runt klockan 12 borjade det regna sa vi bestamde oss for att kaka lunch da.. Efter lunch ville jag dra till Aiya Napa men det var mamma inte sa sugen pa sa jag fick aka sjalv.. Helt okej, men shoppingen var dalig. Iaf inte battre an vad det ar har i Fig Tree Bay.
Nu ska jag snart upp pa rummet igen for att gora mig i ordning for middagen, vi far se vart vi kakar ikvall.

Annars har jag det bra och solar och badar mycket! Det ar kallt som satan i havet men jag har badat anda, det var mitt mal for den har resan!
Hoppas ni har det bra i Sverige byeeee

By the way sa var det ngn som fragade hur man gjorde hemma gjorda snickers och jag lagger upp receptet har pa bloggen nar jag kommer tillbaka till sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!

2008-05-08 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0