En fullspäckad måndag

Hallå alla läsare!

Nu har jag äntligen tid att skriva om min dag, som har varit fullspäckad men ändå rolig! Jag gick som vanligt i skolan fram till klockan 3, halv 4 hade jag tid hos tandläkaren där jag inte fick särskilt roliga besked. Som en del av er vet så hade jag tandställning tidigare och nu har mina tänder och käken flyttats tillbaka, jag biter typ helt fuckat osv. Min tandläkare, Kjell Palm, tog in mig till kontoret och började visa bilder som dom tagit på mina käkar och pratade massa om att dem var ojämna och hit och dit.. fattade inte så mkt. Till slut kom han med beskedet; jag måste till en käk fysiolog och kolla om jag har någon slags reumatism i käklederna (?). Om jag inte har det, vilket jag hoppas att jag inte har, så kan i vilket fall inte endast tandställningen göra så mina käkar hamnar rätt utan jag måste även göra en käkoperation, det finns även möjlighet att göra en plastikoperation. Det var inte direkt vad jag hade tänkt mig.. Trodde det skulle räcka med endast tandställning ELLER käkoperation, men icke sa nicke.. jag behöver göra båda.
Tandställningen kommer jag behöva ha ca 1 år innan operationen, jag ska ha den under operationen och även efter. Det är ju typ 2 år? vet inte om det är värt det egentligen, men jag får ta det som det kommer..

Efter tandläkaren så åkte jag hem och satte mig och pluggade till historia provet som jag har på torsdag, jag har även ett historia prov på onsdag men jag prioriterar det som är på torsdag för det är större. När jag pluggat klart så kom Tobbe hit, jag mötte han vid helenelunds station halv 7. Han hade med sig 4 filmer eftersom vi planerat att kolla på film men det slutade med att vi spelade guitar hero. Runt 8 är båda hungriga så vi drar till ph och käkar, efter det gick vi hem till mig igen och spelade lite mer guitar hero. Nu har jag precis lämnat honom vid stationen och tänkte göra mig i ordning och hoppa i säng. :)

Imorgon har jag inte planerat så mkt mer än att jag ska fortsätta plugga till historian.. Aja, det var iaf min dag! Får se vad morgondagen har att erbjuda. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0