hemma igen

Sådär, nu har jag varit och skämt bort mig lite grann i Kista centrum.. Fast det blev mest nödvändiga saker, köpte ett par svarta shorts (behövdes inte), nylonstrumpor (behövdes), handkräm (behövdes), foundationpensel (behövdes), lösnaglar (behövdes väl inte egentligen).
Snart är det middag och efter middagen ska jag nog plugga lite mer, sen tar jag ett bad med olja och badskum och lyssnar på musik. Efter badet ska jag nog plugga lite mer, om jag orkar eller så kollar jag på tv :) Och så ska jag färga ögonbrynen och sätta på lösnaglarna någonstans där emellan! 

Dessutom råkade jag förstöra ryggen på min datastol, duktig som jag är. Den bara gick sönder! Så nu har jag iaf en anledning till att få en ny datastol :) mohahah!
Fick lite roliga bilder från rosanna nyss som vi tog i lördags lägger upp nåra här :) Enjoy!

image120

image121
 
image122

image123

image124


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag älskar dig Emma, verkligen Älskar dig sådär supermycket!!

2008-05-28 @ 17:54:27
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0