'il mio fratello è figlio unico'

Tjaaaabba!

Idag har jag ju som sagt varit ledig, och mötet på cykelringens huvudkontor gick bra.. Jag träffade Jojje som var hur trevlig som helst.. :) Kändes lite onödigt dock att åka till alvik för att skriva på två papper, men men vad gör man inte för en löneförhöjning ;) Efter att jag hade varit där så åkte jag till Rotebro för att sola solarium och sedan åkte jag hem.. Jag träffade fruganhelenelunds station och höll henne sällskap när hon väntade på bussen.. Nu är det snart middag och jag är hungrig!

Imorgon slutar vi tidigt som vanligt, 13.20.. Men imorgon är ingen vanlig onsdag! Min italienska grupp ska gå på en italiensk bio på Saga som heter "Min bror är enda barnet" (tror det blir 'il mio fratello è figlio unico' på italienska). Rosanna har körlektion så hon kunde inte följa med men jag och Jerez hade tänkt att åka in till gallerian efter skolan och käka italiensk glass och sedan ska vi gå på bion, det ska bli kul :)

Nu är det mat! Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0