Affärsjuridik

Hallååj! Jag mår mycket bättre nu och sitter förtillfället och pluggar lite affärsjuridik, en hel del uppgifter som ska vara klara till på torsdag.. suck!
Klockan halv 3 idag höll jag på att börja städa när det slog mig, fan har inte jag körlektion idag? och visst fan hade jag det, klockan 3. Så det var bara att slänga på sig mjukis och ta 47 tåget.. körningen gick iaf bra och jag klarade körprovet gallant, jag skulle krypköra ut ur en parkeringsficka.. vi körde runt lite och jag övade på att stanna till ett mål, t.ex. en trafikskylt eller en busshållplats och det gick rätt bra det med.
Ikväll ska jag och söt iaf fixa middag tillsammans, han är och tränar nu och skulle höra av sig när han tränat klart men jag börjar faktiskt bli riktigt hungrig nu.. bööh!

Aja, tillbaka till pluggandet men tänkte dela med mig av låtarna som jag sitter och lyssnar på nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0