Middag och bio

Hej på er! En trött emma tar sig ork till att skriva några rader, gått i skolan idag men skippade sista lektionen för jag höll på att somna på varenda lektion under dagen.. Nu har jag varit hemma och tagit det lugnt och precis duschat.. Ikväll ska jag och älskling äta middag och kolla på bio :) myspys!
Den här helgen har jag varit ledig och i fredags var vi hemma hos Viktor och Alexander Hwasser med några människor och det var väl helt okej, hade varit roligare om någon jävel hade någonting med nikotin i men icke :P
Lördagen var jag, jesper, tomas, oscar, micke och lollo inne i stan och käkade lunch på någon asiatisk restaurang. Därefter åkte jag och jesper hem till min mormor och morfar och hämtade min luva som varit inne för att få en päls till och den pälsen var riktigt fin dock ska jag gå tillbaka med den eftersom den inte passar luvan som den borde men det är egentligen bara att sy om.. 1250 kr gick kalaset på iaf, tack mormor och morfar!
Tyvärr kunde vi dock inte stanna på fika eftersom det var så sjukt svårt att hitta parkeringsplats så vi hade ställt oss helt tokigt så vi lovade att komma någongång i veckan :) På kvällen bar det av till Vallentuna och hem till sara där det vart en lyckad fest :) Igår var det deg och sen middag hemma hos mormor och morfar som var trevlig :)

Nu är älskling här när som helst och jag är inte klar alls så lite brådis nu.. Här kommer iaf en bra låt! Lägger upp bilder sen..

Darin feat. Kat de Luna - Breathing your love


I wanna spend my nights and days between your arms
Everyday breathing your love
And even in my dreams, I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0