Ont i nacken

Hej hej hallå!
Nu har jag precis skrivit klart mitt informerande tal som jag ska hålla imorgon.. elisa håller på att läsa igenom det och ska ge mig lite respons :) Idag gick jag hela dagen i skolan, förutom första lektionen då jag försov mig men jag gick aldrig hem som jag sa i tidigare inlägg.. Dock blev jag väldigt förbannad på min lärare i körkorts teori, att hon sätter vg+ på mig i slutbetyg när jag gjort ALLT som krävs för mvg, så imorgon ska jag till rektorn och klaga!

Nog om det, blir bara upprörd.. Annars idag har jag inte gjort så mkt alls, jag har pluggat och jag har plockat undan lite på rummet och kollat på tv. Har inte orkat göra så mkt annat eftersom jag har grymt ont i hela nacken och i halsen, vet inte vad jag åkt på men har gått med krage hela dagen så hoppas det är bättre imorgon.. Tänkte gå och lägga mig med en varm riskudde efter att jag duschat, som jag alldeles strax ska göra..

Nej, nu är det duschen som gäller sen hopp i säng! Imorgon har jag sovmorgon till klockan 1, då ska jag hålla mitt tal och sen slutar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0