Den är rosa!

Hej på er,
har nyss kommit hem från stan där jag varit och besökt Eastman institutet en gång till.. Idag fick jag en ny vanlig skena (tacka gud för det) och slipper den andra äckliga! Skenan jag fick idag är mysigt rosa! :)
 Egentligen har jag svenska nu från 15 till 16 men sket i den, skulle ändå kommit försent.. Istället har jag gjort en kopp te till mig själv för att lindra halsen lite grann och håller även på att värma en portion Pasta lasagne, får se hur den smakar?

Annars har det varit en lugn dag idag och inte hänt så mycket.. Planerna för dagen är väl att jag ska måla på rummet en gång till och sen träffa Jesper. Vad vi hittar på vet jag inte, det visar sig! ;D

Och ännu en gång till dig ":/":
Sur är jag definivt inte, jag är långt ifrån sur.. Tycker det nästan är kul med sånna mystiska personer som dig som anser att det finns bättre ställen för mig att vara på än väsby? Tack för åsikten men jag är i väsby hur mkt jag vill :)

Nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: :/

Du är söt!!!

2008-10-05 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0