Eastman och mama mia!

Hej på er alla!
Nu sitter jag hemma, håller på att tvätta nere i tvättstugan och ska snart hoppa in i duschen.. Igår vad jag med mamma i stinsen och shoppade loss på hemtex ;) Detblev ett nytt överkast, en ny fönsterlampa, fyra nya örngott och två nya toaletthanddukar. Allt i svart! :) Fick även en ny dunkudde. toppen bra! Så nu håller jag iaf på att tvätta allting så jag kan få börja använda det nya och så jesper får se allting när han kommer hit ikväll ;)

Idag ser i alla fall planeringen ut såhär:
klockan 16,00 har jag tid på eastman institutet där dem bara ska kolla så att allt har funkat bra med min nya skena och efter det smiter jag upp till mormor och morfar som bor precis i närheten. Då ska vi äta middag någonstans, antingen uppe hos dem eller så går vi ut och äter någonstans och klockan 18,00 ska jag och morfar sitta i en biosalong och invänta Mama Mia filmen :) myspys!

Jag har även bestämt mig för att göra ett nytt försök med att sluta röka.. Ni som känner mig vet att mitt löfte de senaste tre åren har varit att sluta röka när jag skaffar en pojkvän som inte röker. Och ja, jag har bara haft killar som rökt dem senaste tre åren. tills nu då såklart :) så nu får jag tamejfan ta tag i saken! Positivt tänkande, han är ännu en till anledning till att sluta röka. Japp!

Aja nu ska jag iaf fixa här hemma lite grann, städa upp alla kläder osv. Jag tycker om när allt är undanplockat, det ser så fräscht ut! Men tyvärr brukar det inte hålla i sig så länge av någon anledning :/ Några förslag på varför?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer vara vita fläckar NÅGONSTANS i sängen!

pis ma bro

2008-11-04 @ 22:31:34
Postat av: Myggan. Bzz bzz

läs här emma! läs häääär!!!

när du tar fram EN sak, alt. en penna. tar du bort den DIREKT när du är klar. detta resulterar i att du har en kontinuerlig städning pågång, vilket i sin tur leder till att du inte behöver stor städa varannan dag!



fråga din mamma om det fungerar så du känner dig redo att prova. du får gärna smsa mig sen när du provat ett tag och berätta hur det känns..



kramis kram.

2008-11-04 @ 22:36:42
URL: http://tellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0