Färdig målat!

Hej hej hallå bloggen! Jag får ursäkta mig som vanligt såhär efter helgen eftersom jag inte haft tid att uppdatera någonting, denna helg har jag knappt varit hemma alls. Men den har varit rätt så lugn, fast kul! Kan berätta lite kort vad jag har haft för mig;
Fredag: Direkt efter skolan blev jag upphämtad av Jesper och vi åkte hem till honom och tog det lugnt. Senare åkte vi hem till mig och käkade middag, det blev carbonara och räkmacka till efterrätt! Därefter gjorde jag mig i ordning och sedan beslutade vi oss för att åka till Sumpan där Peter skulle ha över lite folk till sig, även antonia och jocke skulle vara där.. Vi kom dit och det var väl sådär kul, väldigt udda människor och det blev bara tråkigare och tråkigare fast dem fick säkert roligare och roligare. Till slut övertygade vi alla att dra hem till en kille som heter Tobbe och jag, jesper, emil, antonia och jocke bestämde att vi skulle ta en sväng med bilen eftersom resten skulle gå till tobbe. Under denna lilla sväng med bilen hade vi lite kul med en civilpolis som så lagligt åkte efter oss.. Vi kom iaf till tobbe efter ett tag och vi var inte där i mer än 5 minuter för sen ville både jag och jesper hem så då åkte vi hem till honom och sov.

Lördag: På dagen tog vi det bara lugnt, kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde :s men någonting gjorde vi I guess, tror vi bara degade faktiskt.. På kvällen åkte jag, jesper och micke hem till Svensson i Täby och där hittade vi, såklart svensson, Schultz. Vi började kolla på matchen och någon gång under den kom även Oscar. När matchen var slut begav vi oss upp på övervåningen och började spela något konstigt frågespel med konstiga frågor, när vi tröttnat på det så började jag köra pyramiden på alla medan Schultz och Micke var och hämtade Linn och Lollo. När de kom dit hade vi rätt så kul med ett annat spel som heter Tangera som är typ associationsspel, riktigt kul!
Men micke som var nykter ville hem och sova så han skjutsade hem mig och jesper runt 2.. lyckad kväll faktiskt!

Söndag: Jobb 12-18, fick skjuts av jesper till jobbet och vi bestämde att vi skulle äta lunch på Max i Solna så han kom och hämtade upp mig vid klockan 2 och så åkte vi och åt lunch där, mycket gott! När jag slutat åkte jag hem och fick se mitt nya rum som är så gryyymt snyggt! Riktigt nöjd, allting är inte i ordning gjort ännu men ska försöka fixa en del idag.. Iaf sätta upp gardinerna så det ser lite hemtrevligt ut :) Iaf när jag hade ätit och pluggat och så så kom jesper hit och vi kollade på Se upp för dårarna, rätt bra film faktiskt!

Idag har jag gått i skolan och är rätt slutskörd.. Har prov på två kapitel i Affärsjuridik imorgon som jag måste plugga på och mamma är hos mina kusiner som fyller år så middagen ska jag laga med; gissa vem? jo, jesper :)
Nu måste jag iaf sätta igång och plugga! Lägger upp en bild på mitt rum lite senare förhoppningsvis, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0