Fredag

Hej alla bloggläsare!
Jag tänkte att jag slänger iväg ett kort inlägg innan jag beger mig till tåget.. Jag ska nu hem till lollo i väsby och där ska vi göra oss i ordning för kvällen. Så vitt jag vet så är det en fest i edsberg som vi kanske ska på annars får vi se om vi hittar någonting annat skojsigt!
Idag har jag varit på stan med mormor och haft myspys, dock var det mindre mysigt väder men vi klarade det! Inhandlade nödvändigheter som jag kan berätta sen.. Mamma mia filmen vill jag bara säga att den var grymt bra! Mucho rekommenderad!

Ikväll sover jag med min älskling, antingen här eller hos honom. men nu måste jag smita iväg till tåget!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

auuuw, så gulligt att du kallar honom för älskling! Jag vill också ha någon :)

2008-10-31 @ 21:45:24
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Emma

du kommer hitta någon :)

2008-11-06 @ 13:22:55
URL: http://lyxpaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0