Hål

Har ingening speciellt att skriva, kan bara tala om att jag har en jävla träningsverk från gårdagens skivstång.. Men nu underhåller jag mig med detta!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Middag med jesper
Vad gjorde du kl 8 i morse?
satt på bussen på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
åt mat
Det sista du sa högt?
det var nog någonting på engelska..
Vad har du druckit idag?
en drickyoghurt, lite trocadero och mjölk
Vad var det senaste du åt?
Pasta carbonara
Vad var det senaste du köpte?
det var en hel del..
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
grått och lite regn
Godaste glass-smaken?
mango
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
det gör jag definifvt
Sover du tungt?
troligtvis, ja
Drömmer du mycket?
gör jag säkert men kommer inte ihåg så mkt
Mardrömmar?
inte vad jag kommer ihåg på ett bra tag
Vilket ämne är roligast i skolan?
Ung Företagsamhet 
Trivs du med ditt jobb?
Nja, sådär..
Favoritklädsel?
beror helt på humör
Favoritlåt just nu?
Trapt - Only one in color
Vad ser du om du tittar åt höger?
en vägg
Vad gör dig glad just nu?
Mat!
Vad ska du göra härnäst?
göra ännu mer mat.. hungrig! 
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
Helt okej, trött.. 
Favoritgodis:
Lösgodis
Kläder just nu:
svarta jeans och en halvlång tröja
Musik just nu:
Trapt - Only one in color
Sommarplaner:
åka utomlands
Hur många kuddar sover du med:
5
Spelar du nåt instrument:
Nope
Morgon- eller nattmänniska:
nattmänniska
Vilka är viktigast för dig:
De som står mig närmast
Bio eller promenad:
Promenad
Är du kittlig:
som fan
Snarkar du:
Tror inte det
Stjärntecken:
Vattuman
Äckligaste insekten:
Spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa andras tankar 
Vad vill du jobba som?
Affärsjurist, mäklare eller polis
Stökigt eller välstädat?
Någonting mitt emellan
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
minst troligt
Gillar du att sjunga?
om det är en bra låt, ja
Anser du att du är stark?
Fysiskt: sådär psykiskt: ja  
Vad gör du om du får hicka?
Kör mitt lilla trick mot hicka
Vad längtar du mest efter just nu?
Att få ligga i hans famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0