Nu har jag tagit mig ork

Japp, nu har jag tagit mig ork till att skriva här igen.. jag är lite av en period-bloggare! För tillfället har jag inte så mkt att berätta egentligen, det är mycket i skolan nu inför lovet men ännu mer väntar veckan efter lovet. inte kul!
I helgen jobbade jag och det gick smidigt, det var inte så mkt att göra så jag och chefen satt och kollade på Spiderman 1 inne i verkstan och spelade backgammon på datan. Lagom slappt!
I fredags var jag med jesper och vi var hemma hos Emil några stycken, vi drack öl och spelade lite poker. Vi drog dock rätt tidigt eftersom jag skulle jobba dagen efter så vi var nog hemma redan vid 12. På lördagen var Jesper i Bålsta så då bjöd jag hem några vänner; Linn, lollo, jerez och linns brorsa per. Vi chillade hemma hos mig sen drog vi till Fia i Viby och satt där ett tag, mindre kul. Tog tåget hem vid 1. På söndagen fick jag äntligen träffa Jesper igen efter jobbet och om jag inte kommer ihåg helt fel så hämtade han mig vid jobbet och så åkte vi hit, käkade middag och kollade på film. myspys :)
Veckan har varit som alla andra veckor, väldigt seg. Idag ska jag som vanligt, träffa jesper och vi ska väl hitta på någonting.. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, på lördag vet jag i alla fall att jag jobbar 12-18 men framtiden får visa vad som händer!



Du gör mig lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0