Solarium

Nu har min fantasi tagit slut, vet inte vad jag ska göra och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.. Allt står huller om buller, kul! Dagen började i vilket fall som helst inte särskilt bra, nej.. Jag kommer till skolan och upptäcker att min första lektion är inställd och eftersom jag inte var tillräckligt uppmärksam igår så fick jag stå mitt kast men fan va surt, jag kunde sovit 2 timmar till lixom! Jag blir i alla fall förbannad och bestämmer mig för att åka hem och skippa andra lektionen också, så jag kommer hem och lägger mig i sängen och ska kolla på Top Model men nej, då funkar inte ljudet på trean så jag somnade istället.
Klockan 12 var jag tillbaka i skolan och skulle skriva ett tal med Philip eftersom båda glömt bort att vi skulle redovisa ett argumenterande tal så vi satte oss på rasten och gjorde det. Han blev väl klar eftersom han är duktig på att skriva men jag blev väl halvklar. På fredag får jag fan inte glömma bort att det där talet ska vara klart!

Men till trevligare saker: Igår var jag med Jesper och vi var hemma hos honom, först kollade vi på ett avsnitt av Entourage som jag aldrig sett förut faktiskt men det verkar väl rätt så bra. Efter det var båda hungriga så vi åkte till Täby Centrum och handlade mat, lämna tillbaka film och hyrde en ny. Dock visade sig den filmen suga, as skum film. När vi var tillbaka hos honom lagade vi mat; Lövbiff med potatiskroketter och beasås, muuums!
Jag var hemma till 12 och somnade som en stock!

Idag slutade jag iaf klockan 2 och efter det så åkte jag till Sollentuna Centrum för att sola solarium, riktigt skönt! Nu vet jag inte vad jag ska göra.. som sagt så är min fantasi slut.. kanske städa upp lite? men det låter ju väldigt jobbigt...


En bild från Tomas; Jesper, jag, antonia, tomas och alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0