z-dag

Nu har jag sovit en stund och bara tagit det lugnt här hemma, sjukt skönt! Ska göra mig i ordning nu för att åka till frugan, vi ska fixa middag tillsammans och det blir lasagne! Det var ett tag sen man umgicks med henne så det ska bli kul :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag nog fixa en massa här hemma, städa och tvätta t.ex.

Idag hade jag tre lektioner i skolan; först två timmar italienska sen en timme Ung Företagsamhet och sedan 50 minuter Engelska B. Italienskan var seg, riktigt seg faktiskt men fick reda på mitt betyg osv så lite intressant var det. Fick VG på muntliga så jag är nöjd.
Utanför min skola står förtillfället en cirkus uppslagen och när jag slutat så såg jag elin och maria gå mot cirkusen så jag springer i kapp dem och vi hittar gätter och kameler och massa annat kul! Skulle tydligen vara cirkus idag klockan 15, inte särskilt lockande men det var kul att kolla på kamelerna :)




Besök gärna mitt företags blogg! www.COZYMADEUF.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0