Håååål

Nu sitter jag hemma och har precis kastat in två maskiner nere i tvättstugan, tänkte bädda rent med mina nya lakan som jag köpt men först måste dem ju tvättas.. Idag har jag haft två lektioner; Körkortsteori och Affärsjuridik. På körkortsteorin såg vi en väldigt intressant film, den handlade om en kille som fått en skallskada i en MC-olycka och varit ''död'' i två år men sedan vaknat till liv och utvecklats så pass mycket så han kan leva ett normalt liv. "Ett levande mirakel" kallade doktorerna honom. När han precis vaknat påstod dem att det var en chans på 5% att hans tillstånd skulle kunna förbättras, efter två år kunde han gå, prata, skriva, läsa, höra, se som vilken annnan människa som helst.
När han vaknade upp efter två år var han helt paralyserad, han kunde inte röra sig, inte prata eller kommunicera på något sätt. Riktigt kul att se faktiskt!
Nu har jag iaf hål fram till klockan 3 då jag har svenska C och sen slutar jag, får se om jag ens går på den där jävla lektionen.. hon hatar ju mig i alla fall ;S

Igårkväll var det derbymatch och Djurgården ledde med 1-0 ända fram till de sista 4 minuterna då aik kvitterade till 1-1, riktigt synd! Hade vart kul att jävlas ordentligt med antonia... Jag kom hem vid 11 och somnade på en gång.
Idag ska jag försöka städa och ikväll kanske jag ska träffa Jesper :) Imorgon är jag ledig och det ska bli sjuuukt skönt att få sova ut!

Nu ska jag fixa lite lunch.. får se vad jag hittar på ;)


en bild på mig och lollo på carros födelsedagsfest, diggar minen jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0