Idag är en riktigt bra dag!

Först och främst vill jag bara säga såhär; jag mår så jävla bra nu! allt flyter på och jag har fått en massa goda nyheter idag i skolan :) Först och främst fick jag reda på att jag fick VG på affärsjuridiks provet, otippat! Krister (som är min lärare) gav mig väldigt mycket beröm om att jag är en väldigt klok kvinna som kommer bli något stort inom juridiken och att jag är riktigt smart. Hade även rätt på en fråga på provet som (enligt honom) ingen annan hade fått rätt på, credds till mig!
Efter det sitter jag på min körkortsteori och då får jag ett sms från mitt jobb där de gratulerar mig för att jag är en av tio som haft bäst timförsäljning på hela företaget under helgen, det är väl ändå rätt coolt? Jag menar, Cykelringen finns ju runt om i Sverige och är ändå en stor kedja med många anställda.. Jag måste ju vara riktigt duktig? haha!
Dessutom började dagen bra; med en sovmorgon! Idag ska vi även börja måla om mitt rum så det kan verkligen inte bli så mycket bättre än såhär nu!

Det finns bara en nackdel som jag kan hitta; jag är snuvig. Värre än så är det faktiskt inte :)

Igår var jag hemma hos Jesper och vi kollade på Mirrors, den går på bio nu och nja.. det var en bra handling och så men vet inte om jag kan påstå att den är så läskig som alla säger? Den får 3 av 5 stjärnor, kunde varit läskigare!
Idag ska vi ju börja måla om rummet mitt sen ska jag antingen träna eller träffa Jesper.. det visar sig! Kanske inte så smart att träna om jag är snuvig? men det har aldrig hindrat mig förut, ska iaf göra övningarna som står på mitt schema som jag har på madeinlumpen.se.. Denna vecka har det ökat styrketräningen från 1 set till 2 set, får se hur det känns!

Denna dunkar jag för tillfället, nu ska jag träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0