Rondellgubbe

Hemma igen, sittandes framför datan med en hel plugg hög.. Idag har varit en kort, men ack så seg, dag! Började som vanligt, 8.20, och slutade klockan 14. Dagen började med två timmar affärsjuridik och därefter en timmas körkortsteori med elisa. Vi, eller jag i alla fall, hade väldigt kul med rondellerna vi skulle fylla i! Efter var det mentorstid, sedan den efterlängtade lunchen och till slut svenska C. På svenskan fick vi tillbaka våra personporträtt som vi skrivit och det var inte en glad syn, så mkt tid och ork jag har lagt ner på det där och jag får ett G! Hon verkligen hatar oss Philip...

Idag är även en vilodag för min del, ingen träning vill säga. Jag tänkte ta itu med mitt rum som behöver städas och även få lite plugg avklarat. Vi får se vart dagen leder mig! Kanske en fika med frugan?


Gullig va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0