Söndag

Hej kära blogg!
Nu har jag vaknat, ätit och duschat.. Idag är det planerat att träffa antonia och ta en fika någonstans och även att träffa jesper. Egentligen skulle jag sovit hos honom igår men han var ute på krogen och jag orkade inte vänta tills klockan 3 för jag var trött redan vid 1.
Igår var jag ju som sagt hemma hos Stefan som bor här i helenelund, det var väl kul till en början. Helt sjukt, de sprang runt och sköt soft airgun och så hade de en grej som man hade en pil liknande grej i och sköt med luft från munnen (vet inte vad de kallas) och det skulle skjuta den där pilen i felix rumpa men axel siktade lite fel så den satt sig i svanskotan, I BENET. Det var riktigt riktigt vidrigt och de spelade in allting. Alla killar stod och tog i allt vad de hade för att få ut nålen men det gick inte, de var tvugna att hämta en tång och stefan drog allt vad han hade. Till slut fick de loss den iaf och det var ingen rolig syn.. fatta om den hade satt sig i en ryggkota? livsfarligt och riktigt äckligt!
Kvällen slutade iaf med hemgång runt klockan 1 och somnade bums när jag kom hem..

Sen har jag en liten fråga;
Vem är ":/" som kommenterade ett inlägg jag skrivit? och varför ska jag sluta vara i väsby?

Nu ska jag iaf klä på mig och fixa mig så mamma kan börja måla om mitt rum! Wohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0