Hej igen!

Nu sitter jag hemma och tråkar så jag passar på att skriva ett inlägg här.. Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men resan till Hawaii var helt underbar och den bästa resan jag någonsin gjort. Vi snorklade med delfiner, Manta Rays (rockor), seaturtles som var enoooorma och underbart fina fiskar. Vi shoppade mycket märkeskläder som roxy, billabong, rip curl, harley eftersom det mesta var sjukt billigt jämfört med vad det skulle kosta här i sverige. Vi besökta Oahu (Honolulu), Big Island (Kona) och Maui.

Nu är jag tillbaka hemma och ikväll ska jag firas eftersom jag fyllde 18 på Hawaii. Det blir tjejmiddag här hemma sen drar vi antagligen ut.. Inte krogen dock eftersom det bara är jag och antonia som är 18 av tjejerna.
Dock är min älskling bortrest till på måndag, han är i Storlien/Åre där vi var över nyår. Han ville komma bort och åka bräda så han är där med Adam och Henke. Saknar honom såå mycket haha :)

Idag jobbar jag mellan 14-18 så jag tänkte börja städa lite smått här hemma inför ikväll för det kommer bli sjukt stressigt ikväll när jag kommer hem från jobbet.


20/9-08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0