Hej igen!

Nu är jag tillbaka igen med förhoppningsvis ny energi! :) Att folk fortfarande tittar in på denna eländiga blogg.. ofattbart! Nu har jag iaf ingenting annat att göra så jag tog mig ork till att skriva några rader här.. och den största händelsen i mitt liv för tillfället är att JAG SKA TILL HAWAII OM 12 DAGAR! för er som missat det vilket borde vara omöjligt eftersom det är det enda jag tjatar om typ :) Jag ska iaf dit med min kära pojkvän jesper och hans pappa och syster. Vi mellanlandar i New York och spenderar sammanlagt 25 timmar i stan, på hotellet och på flygplatsen, därefter flyger vi vidare till Honolulu där vi kommer vara i några dagar, sedan flyger vi troligtvis över till Maui. Otroligt härligt kommer det bli och massa bilder!

Nytt år, nya händelser.. På tal om nyår så var jag uppe i Åre på nyår, riktigt trevligt :) vi bodde en vecka uppe i storlien där jesper har en stuga och vi var där med oskar och marie. Det var riktigt nice! massa scoter åkande och en hel del skidor, riktigt nice. Fick t.o.m. köra scoter för första gången i mitt liv ;) det var en hit! Mycket snö var det också, säkert en meter..
Nåja, nu ska jag iväg till jesper för att äta middag!


en fin bild på mig och älskling på nyår :)

Kommentarer
Postat av: Antonia

Äntligen nått att läsa :D

Fortsätt så! å sen måste jag bara säga att det va ett jätte gulligt kort på dig å Jesper :)

Kram

2009-01-15 @ 20:34:17
URL: http://t0naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0