Ledig idag

Hej på er! för tillfället ligger jag i jespers sköna säng med hans nya bärbara data i knäet men ska snart gå upp och ta mig lite frukost. Idag är jag ledig och det var superskönt att få sova ut, tyckte dock synd om min sötnos som gick upp halv 7 i morse för att åka till jobbet men men.. om 5 dagar åker vi till Hawaii och då får vi sova båda två :)
Denna dag står i att följa med jesper till frisören i solna, ta upp sommarkläder från källaren, kanske få några maskiner tvättade och ikväll är det middag här hemma eftersom jespers syrra fyller 18 idag :)

Nåja, jesper kommer och hämtar mig om 50 min och jag ligger kvar i sängen.. nä, dags att såsa sig upp! hare bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0