Helg

Hej bloggläsare!
Nu har jag ingenting för mig så tänkte skriva några rader.. Jag mår bra och jag lever, mår faktiskt riktigt bra! Sommaren börjar komma och det är mindre än en månad kvar innan jag, Malin, Emmi och Nicole drar till Bulgarien! Ska bli så otroligt skönt att få komma bort ett tag..
Vad har annars hänt? Jo, jag och pojkvännen har gjort slut.. Det funkade inte riktigt men vi får se vart framtiden leder oss har vi sagt, har ju fortfarande gemensamma vänner osv..

Imorgon har malin sin studentskiva och det kommer bli roligast på länge tror jag! Jag och nicole ska vara sexiga militärer ;) de ni!
Ikväll blir det tjejkväll hos Emmi i bålsta, vi ska äta ost och dricka vin.. myspys!

Nu måste jag göra mig i ordning inför två lektioner i skolan.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0