Welcome to the club

Sol, kära sol! Har suttit ute i solen ett tag nu och förbättrat min solbränna lite grann, med sololja får man ett snabbt och snyggt resultat! ;P
Idag hade jag bara två lektioner + mentorstid, därför slutade jag redan kvart i tolv och idag är jag på ett mycket bra humör. Är faktiskt riktigt sugen på att klubba men på en tisdag, njaae.. känns inte helt okej. Humöret lär förmodligen hålla i sig till helgen! Hoppas bara att operationen går bra på fredag så jag inte blir liggandes hela helgen :/

Snart kommer Antonia hit och vi ska hitta på någonting.. Här får ni en låt som jag dunkar på högsta volym för tillfället!


Crossfire - on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0