Jag lever!

Hej på er trogna läsare som fortfarande går in då och då på min livlösa blogg!

Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och börjat blogga igen, hoppas på att det håller den här gången :P
Så vad gör jag nu för tiden? jag pluggar fortfarande, sista året inriktning juridik.. rätt mycket i skolan nu! egentligen borde jag ju faktiskt sitta och plugga men kommer inte riktigt igång :/ allt är som vanligt alltså..

Höstlovet har precis varit och det var sjukt skönt lov, jag tog en tripp till Danmark med antonia, pk, dennis och nicole.. sjukt kul hade vi! och legoland besökte vi också.. vi och småbarna :) kröka varje dag som galningar och bara levde livet till fullo.. riktigt lyckad tripp.
I helgen var jag med mogge och några människor ute på krogen, riktigt kul att umgås med dem igen! det var för länge sen..


Bild på mig, patrik, tom och mange i lördags. :)

Jag vet inte vad mer jag ska säga, det har hänt så mycket på senaste tiden så det går lixom inte att berätta allt :P men nu ska jag börja blogga regelbundet igen :) så titta in vett ja! nu ska jag väl försöka komma igång med pluggandet..

 


denna kan jag bjuda på så länge för den lyssnar jag på just nu :)

OVER AND OUT MY FRIENDS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0