Bra betyg? JA TACK!

God eftermiddag på er!
Idag tänkte jag informera er om en jättespännande bok som jag faktiskt fick från min mormor i födelsedagspresent igår! Och den heter "Hemligheterna med att få högsta betyg i skolan".
Det är en kille som heter Raman Mehrzad som skrivit denna bok och han gick ut med MVG i alla ämnen och anser sig själv inte som ett geni på något sätt utan han påstår att allt handlar om inställningen till saker man gör och hur man är som person i skolan. Man får tips och råd om hur man ska planera, välja sin vänner i klassen, hur man på bästa sätt kan använda tiden på lektionerna o.s.v. Jag började läsa den igår kväll och den verkar väldigt intressant!



image54 

Idag har jag bara planerat att träna, det är step som gäller 17.30. Kanske tar en städning efter det om jag har tid och lust :) hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0