Dagarna kommer och dagarna dem går..

Godkväll! Kom hem för ett tag sedan, har varit inne i stan på bio med syster-leijon och khassi :) vi såg Alvin och gänget, fyfan vilken underbart gullig film! skulle lätt kunna se den en andra gång alltså, sååå himla söta!
Annars har min dag varit ganska trist, har inte gjort så mkt.. åkte bakis till skolan i morse, åkte från lidingö och det tog tamejfan en timme att komma till skolan! haha, som tur var så hade jag ju sovmorgon.. Led igenom två hela lektioner och sen drog jag hem..
Imorgon har jag tid hos doktorn 9:15 så jag får lite sovmorgon, men "tyvärr" missar jag provet i svenska men det är inte mycket att göra.. Imorgon har jag också kursprov i italienska men som tur är så är det bara läsförståelse så det är inte så mycket att plugga till, lite ord o.s.v. men på fredag har vi skriv så imorgon lär det ju bli råplugg!
 
Nu har jag också käkat upp min pasta carbonara som jag gått och längtat efter i stan, tänkte lägga mig i sängen snart och läsa min bok om hur jag ska få MVG i alla ämnen ;)
jag känner mig lite lat nu när jag inte orkar lägga upp bilderna, men det får bli imorgon! som underhållning får ni en sjukt bra musik video här med Plain White T's - Hate.
Den stämmer rätt så bra in på vad jag känner den här med :)



Detta inlägg är egentligen för igår men det gick inte att ladda upp då så jag slänger upp det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0