Freeedag och lov!

Hallå där :) nu är det tamejfasiken lov! så jäkla skönt, den här veckan har varit proppad med prov och inlämningar. fy fan säger jag bara.. idag var jag på jobbintervju, finally har jag kommit igång med sökandet igen. trött på mitt nuvarande jobb ;O Jobbet jag sökte var hos God Handling och man ska stå ute på stan och ta folks meiladresser så skänker de en viss summa till barncancerfonden genom att bara ta emot meilet.. vet inte riktigt om jag ska ta det eller inte. men vi får se, det tåls att fundera över :)

Ikväll är det utgång såklart, vart är ännu inte säkert men någonting händer!
Har inte så mkt mer att säga, ha en trevlig fredagskväll!
Peace 'n' love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0