helgen

goddagens!
Söndag idag då, ska snart ner till Kista centrum för att möta antonia och dra hem till henne antar jag.. Igår gjorde jag inte mycket alls, jag var så himla seg efter i fredags! Jag somnade kl 6 på morgonen och vaknade kl 10.. 4 timmars sömn alltså, jag och elin var iaf på ett jättemysigt fik utanför sollentuna centrum. Jag kände mig lite nyttig och tog en fetaost sallad som var grymt god och elin tog en kopp te. Vi satt och snackade i säkert 2 timmar om allt, det var skönt :)
I fredags började kvällen hemma hos elin med lite förkrök, runt 9-10 rörde vi oss mot barkarby och hem till lucas men stannade inte där särskilt längre, drygt en timme sen tog jag och linn en taxi till hässelby strand och mötte isak och anton och deras killkompisar och drog hem till robin.
Hos robin chillade vi lite några stycken med lite ölspel och klädpoker men till slut bangade alla ur. Runt 3 tog nåra stycken en taxi till skälby och hem till isak. Vi gjorde inte särskilt mkt, isak somnade runt typ 4 tror jag och jag och anton somnade runt 6. Mycket mer än så har inte hänt denna helg,

imorgon ska jag provjobba på "mitt nya" jobb, se om det är någonting som kan passa mig. Jag är inte riktigt säker, det är därför jag vill pröva några ggr först innan jag tackar ja. :) Jobbet är på lördagar och söndagar från kl 10-17 så det är ju rätt tidiga morgonar. Mitt jobb är att stå ute på stan och ta folks mailadresser, vi får se hur jag lyckas!
Man ska ligga på 20 mailadresser i timmen, vi får se OM jag lyckas! :P
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0