Kaotisk vardag

Halloj, ursäkta att jag varit dålig på att uppdatera bloggen dem senaste dagarna men det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Både bra och dåliga saker. Det är mycket i skolan, jag har hela 3 stora prov nästa vecka, ett muntligt prov i italienska på fredag, uppgift i svenska etc. Så det finns alltid någonting att göra. Plånboken är nästintill tom så jag börjar få lite ångest. Det är så mycket som jag behöver göra men förhoppningsvis så får jag en bra lön nu i februari. Jag skrev en lista på vad som behövs göra, annars glömmer jag bara bort det eller skjuter upp det.
Så här blev det:

  1. Beställa linser
  2. Klacka om skor
  3. Köpa foundation & puder
  4. Ringa jobbet
  5. Sola solarium
  6. Lämna mobilen
  7. Plugga svenska, natur, samhälle, italienska & matte

Härligt va? not..
Idag hade vi egentligen friluftsdag i skolan, men den skippade jag eftersom jag skulle till Model house och ta modell bilder. Jag sov hos linn och rörde mig hemåt runt 12, när jag kommer hem börjar jag plocka fram kläder osv som jag skulle ha på mig under fotograferingen. När jag stressat till tåget och precis sätter mig på tåget så kommer jag på att jag glömt pengarna hemma, fy fan vad sur jag blev! Inga pengar, inga bilder lixom.. Men jag följde iaf med Leijon dit och kollade på henne när hon tog lite bilder och så skrev jag upp mig på en lista så dem får ringa mig och boka en tid..
Nu ska jag försöka plugga lite, får se hur det blir med den saken!

Peace'n'Love


Kommentarer
Postat av: Antonia

säg till när du ska köppa sminket å sola solarium... för jag skulle oxå behöva bli lite falskt snygg haha:D

2008-02-17 @ 23:08:21
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0