Schleten

Hej på er, har precis vaknat och är sjukt jävla trött! Vilken helg alltså, har haft så jäkla kul! I fredags var ju min födelsedag och då var vi 8 tjejer hemma hos Linn och förkrökade. Senare runt 10-11 drog vi till Manne som bor i vaxmora, åh jävlar vilken bit att gåå! Jag hade en blåsa under foten när jag vaknade dagen efter och jag antar att den kommer från den där promenaden. Men som tur var så hade jag druckit en del så jag frös inte särskilt mkt även fast jag bara hade en tunn klänning med tights och en kappa. När vi kom fram till manne drog vi igång festen men var inte där så länge jag bestämde mig för att möta upp K och jimmy i kista så jag drog runt 12.
När jag mött upp dem i kista så gick vi till Shell för att köpa lite gott, det blev en korv och två capricosa pizzor som vi gjorde i ordning uppe hos K sen, vi satt uppe och snackade osv.
 Jag somnade runt 5 den natten och vaknade runt 11, så det var inte så många timmar jag sov.

Bilder från i Fredags lägger jag upp lite senare.
Igår däremot vaknade jag hemma hos K och vi kollade på en sjukt lång film, typ tre timmar.. Sen drog jag hem i snöstormen, fyfan säger jag bara! hade fortfarande min tunna klänning med tights och en kappa. När jag väl kom hem tog jag en varm dusch och sen kom Linn förbi och vi gjorde oss i ordning sedan drog vi på fest på malmvägen, rätt kul faktiskt men var inte där så länge, kom dit vid halv 10 och jag drog vid 11 till kista för att hälsa på K, jimmy och micke. dem var hemma hos krille och kollade på film typ.. Sedan blev det knas när jag skulle hem för jag skulle möta upp Linn, martin och martins kompis i sollentuna och jag skulle ta tuben ifrån husby men den missade jag och då missade jag också bussen. så jag fick sitta o vänta i 15 minuter på nästa tub och sen typ 15-20 min i akalla på bussen.. tråååkigt, och sedan visar det sig att martins polare har dragit så det är bara martin och linn så då drog jag hem istället, mötte upp manne på sollentuna och tog bussen hem sedan.
En lång kväll.. haha

Idag ska jag hem till min mormor och morfar och fira både mig och mamma, äta middag o.s.v. Senare ikväll ska jag nog bara plugga,har fyra prov i veckan. wohoo!
Nu måste jag göra mig i ordning för sen ska jag och mamma o handla,
ha en bra dag! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0