Söndagsparty!

Halloj!
Min helg har varit riktigt nice! Därför har jag heller inte hunnit skriva, har inte varit hemma särskilt mycket, i fredags drog jag, jessica och elin till en kille i rotebro på fest. det var helt okej, vi hade våran egen lilla fest i köket med massa sköna människor :) runt 11-12 bestämde vi oss för att dra vidare, så vi drog till linn som var på fest i carslund i väsby men jag var bara inne i lägenheten ca 30 sekunder sen drog jag till busshållplatsen och träffade Simon. Vi snackade lite om gamla minnen och hur det gick i livet, skönt att träffa honom igen. Inte setts sen vi gjorde slut vilket var typ 2-3 månader sen..
Iaf så kom Fredrik och hämtade mig och elin med bilen runt kl 1-2 (?) och vi åkte hem till elin, när vi står utanför kommer elin på att hon har glömt sina nycklar på festen i rotebro! Så vi stod utanför ett tag och sedan tog hon mod till sig och plingade på klockan, ner kommer hennes far i morgon rock helt chockad eftersom elin sagt att hon skulle sova hos mig..
haha och det första hon säger är "hej.. hehe, eeh, får jag komma hem?" hahaha, pinsamt!

Dagen efter vaknade vi och drog till stinsen och köpte hårfärg.. jag hade jävla tur, jag går in på h&m och där hittar jag min hårfärg på rea! faktiskt rea på rea, så från att kosta 149 kr till att kosta 37 kr :) en jävla bra kap! haha
efter det går vi hem till elin igen och färgar håret, sen käkar vi middag och efter det drar jag och möter linn på sollentuna station och vi drar hem till mig.. runt 10 ringer jag käraste morgan och han säger att han är på väg till en fest i edsviken så jag och linn fixar oss snabbt som fan och drar iväg till helenelunds station och tar bussen som micke dahl hoppade på. Festen var jävligt grym och jag hade skit kul!

Idag fyller Leijon 19 bast så jag ska ut på lidingö och kröka ikväll, igen. haha, men jag är ju ledig imorgon så varför inte? :) nu orkar jag inte skriva mer! ska ladda upp bilderna från igår..
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0