Träning + Nationella prov

Godmorgon på er! Nu sitter jag hemma i mjukisbyxor och ska precis göra mig i ordning för ett träningspass på medel nivå, det ska bli skönt. Idag har jag nationella prov 13:30 så lycka mig till! Oskar hjälpte mig med matten igår så jag känner mig ganska redo för provet för en gångs skull.
Idag hade vi egentligen Natur lektion på morgonen men det kändes onödigt att gå på den för vi har ingen annan lektion förutom nationella sen halv 2.. Om jag hade gått hade jag haft hål från halv tolv till halv 2 och det är ju inte särskilt nödvändigt. Dessutom har vi gjort slutprovet i natur och avslutat den kursen så vafan skulle vi göra på lektionen? Det är den sista lektionen vi har i natur så den kan ju inte ha varit så viktig, och provet kan hon inte rättat på två dagar så det skulle vi nog inte fått tillbaka.. Aja, jag sket i den i vilket fall som helst :)
Nu ska jag iväg och känna mig nyttig!
image57
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0