En sjuhelvettes jävla natt!

Nu sitter jag vid Leijons bärbara data och är sjukt hungrig och bakis. Hon jagar dammsugarn här eftersom det gick sönder glas igår...
Som sagt så bor hon ute på Lidingö så jag har ju en bit hem sen också. Jag tror jag skippar jobbet idag, känner mig inte taggad för det. Egentligen behöver jag pengarna, men jag pallar inte...

Igår kväll var jag som sagt på middag hos min chef med arbetskollegor, innan maten snackade vi lite jobb och hade en kort säljkurs. Sedan kom maten och jag tror aldrig jag käkat så mycker och så god mat förut!
Först fick vi ris med en as god kycklinggryta och till efterrätt blev det vit chokladmousse med hallon på toppen, så sjkt jävla gott!! Det var som att käka på restaurang.. Vid klockan 10-11 berörde jag mig mot Lidingö och kom hit runt 12.. Konstigt nog, eftersom jag käkad så sjukt jävla mycket hos min chef i sumpan, så proppade jag i mig två mackor nästan det första jag gjorde när jag kom hit. haha! De flesta undrar lixom hur fan man kan käka så mcket och ändå vara så liten som jag är. Min chef påpekade faktiskt det igår vid matbordet och berättade för alla hur jag kunde gå och köpa hamburgare efter hamburgare och sen på vägen hem; nej killar, nu ska jag gå o ta en glass! haha,,
Efter ca 30 min efter att jag kommit kom killarna, Ludde och Hilton. Kvällen började med att vi skulle ta bilen ner till statoil och köpa cigg men sen fick man sig en jävla rundtur här på lidingö, Leijon sa innan till Hilton att Lidingö är överskattat och att det  inte finns så jävla mycket fina områden här.. Så det tog vi reda på och det fanns väl en del fina, men vet inte om vi kunde övertyga henne till det. Hon är en kräsen flicka...
När vi kom tillbaka till Leijons lilla lya,som hon btw precis har inrett med nya möbler, ny tv osv, så började vi dricka och det tog inte lång tid innan vi tog fram en sådan där dansmatta som man har till playstation. Den var grymt jävla rolig! Den hette dancing stage eller nånting sånt, as kul i alla fall. Till slut tröttnade vi på det och plockade fram sing star och då blev det livat här det må jag säga haha!
Jag är rätt sliten nu i alla fall eftersom vi gick och la oss typ kl 6 i morse och vaknade för ca 1 timme sen... Ni kanske förstår att jag inte pallar jobba, haha! Får se när jag orkar ta mig hem härifrån..

Nu ska jag dra, vi ska dra ihop något till frukost. Ha en trevlig söndag!

image20
Dancing stage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0