Fredag!

Äntligen, äntligen, äntligen!! Den här veckan har varit så jävla seg och deprimerande så det finns inte. Men ikväll så är det JAG som ska ha kul! Jag & Linn har iofs alltid kul när vi är på fest tillsammans :) Och om det inte är kuligt i Solna så drar jag till Farsta och träffar käraste Leijon!
Just nu håller jag på att tvätta kläder nere i tvättstugan och ska snart börja plocka lite här på rummet, sedan ska jag rulla ner mot Kista och hämta min dricka till ikväll och kanske träffa Krille en snabbis och snacka.

Min dag idag har varit helt okej, idrotten i morse var för ovanlighetens skull rolig! Vi spelade basket, tjejer mot tjejer och killar mot killar. Jag gjorde åtminstonde 3 mål om jag kommer ihåg rätt, är rätt stolt faktiskt!
Idag ringde min chef mig med roliga nyheter, han ska ha middag hos sig imorgon med killarna från jobbet och undrade om jag ville hänka på och självklart ville jag det! Det ska bli grymt roligt faktiskt, as sköna grabbar det där :)  Och imorgon fyller ju även Hilda och Antonia 17 barre! congrats babes <3

Nu har jag inte tid att skriva så mkt mer! Hoppas ni får en härlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0