Give it to you

Har precis målat naglarna och käkat en tallrik med vadå? jo, pasta såklart! haha. Kom hem från träningen för en stund sedan, det var skönt att få bli varm och känna att man gjort någon nytta. Träningen är som en slags belöning för mig för att jag inte rökt på hela dagen, man känner sig som en helt ny person efter ett hårt träningspass!
Det känns bara lite tugnt att det bara är måndag, men det känns som om den här veckan kommer gå snabbt, imorgon är jag ledig. eller typ, vi har bara en lektion men den skippar jag, onödigt.. så jag får sovmorgon och så tänkte jag tvätta lite grann när jag ändå är hemma. Jag har inte så mycket tid över för sånt där längre, det är alltid någonting som händer.. Men men, sen på onsdag har jag som vanligt bara två lektioner så den dagen går alltid snabbt sen torsdag och fredag hoppas jag på det bästa att dem också går snabbt..
Måste verkligen fixa lokalen tills på fredag också, vet inte hur det här ska lösa sig. men på något sätt löser det sig!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen tar jag en dusch nu och chillar hemma eller så tar jag en dusch och åker till en killkompis och kollar på film. we will see :)
Lägger snart upp veckans planering!
hajdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0