Godkväll Sverige!

Nu sitter jag här igen och har precis kommit in från en timmes promenad med Linn i telefonen snackade om allt typ. Jag kände mig lite nere p.g.a. vissa saker som hänt och behövde få frisk luft och lite tjejsnack, känner mig lite bättre nu. Kärlek ska alltid vara så jävla komplicerat, men jag har i alla fall kommit underfund med hur jag ska göra nu men det gäller bara att stå på sig och visa vart man står. Får se hur det går med det...

Idag var jag ju i Solna med antonia hemma hos Ludde med Niclas. Det var rätt trevligt tills Antonia började flippa ur, men det löste sig. Efter det drog jag och Antonia hem till henne och lagade pannkakor, det är våran specialité!
Jag har fått lite skuldkänslor nu eftersom jag varit så pass upprörd så rökte jag såklart när jag var ute och det är ju inte bra eftersom jag sagt att jag ej ska röka på vardagar och så småningom sluta helt..

Hemma hos Antonia tog jag också initiativet och ringde jobbet inne i stan så jag ska och jobba imorgon, känns rätt skönt att få det gjort. Det är alltid jobbigast att gå dit första gången när man inte jobbat på ett tag men nu är det bestämt och jag hoppas på att jag inte kommit allt för mycket ur form.
Idag skickade Linn bilderna från Lidingö där vi var på fest för några veckor sedan och här kommer några smakprov på våran lilla karatefylla som vi hade inne på toaletten och lite annat smått och gott :) enjoy!

      

Kommentarer
Postat av: mona

är det festen då jag gick lite överstyr med drickan lr? :P

2008-01-18 @ 15:38:17
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0