Helt slut!

tjenäää. precis kommit hem från ett träningspass på friskis och svettis och jag är helt slut i hela kroppen! det var grymt mycket styrketräning, men man känner sig rätt bra efteråt när man verkligen gett allt.
Jag tänkte hoppa in i duschen alldeles strax och sen ska jag käka middag, ska bli gott!

Innan träningen var jag i kista och hämtade ut min telefon, dem sa att dem inte hittat något fel på den men om det inte hade varit fel på den hade jag väl för fan inte lämnat in den? jävla puckon. blir så sur på sånt där... den har varit inne på lagning nu för tredje gången och ingenting är förändrat. jag blir så less alltså...
Jag skulle iallafall pröva den nåra dagar och se om den har blivit bättre, vilket den troligtvis inte har.. men men!
Imorgon är planeringen att jag ska jobba från 16:45 - 20:45.

Nu ska jag duscha, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0