Samhälle

Tjohooo.
Just nu sitter jag på min samhälle-lektion i datasalen, vi håller på att söka fakta om olika ideologier *suck* men jag är klar så jag chillar lite tills vi har lunch, vilket är om ca 15 min.
Och skolan har blockerat både playahed och facebook så det fanns inte så mycket annat att göra..
Jag skriver om folkpartiets ställning till HBT-frågor/personer, alltså homo- och bisexuella samt transpersoner. Vilket rätt de har i samhället osv. Inte så himla kul..

Igår var jag och tränade med antonia sen kom jag hem vid 6, käkade vid 7 och drog ut med micke runt 8-9. Vi tog en promenad men det blev kallt så vi tog en sväng med bilen bort till rotebro och till sjön i norrviken.
Idag ska jag på möte i kista kl 15:00 sen ska jag iväg och jobba i stan, så kommer inte hem förns vid halv 10. Imorgon är jag typ ledig, vi har nå samhälles skit i skolan men jag ska nog bara gå på introduktionen och sen dra hem o chilla. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon kväll.. vi får se vad som händer :)
På lördag ska jag iallafall till Fredrik i Solna igen.

Nu orkar jag inte skriva mer, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0