Tisdag morgon

Godmorgon!
Jag ska vara i skolan nu, egentligen. men så är inte fallet! Jag tog en valfri sovmorgon och det var jäkligt skönt! Jag tyckte jag behövde det eftersom jag inte sovit många timmar den här helgen heller och jag kom i säng sent igår. Man är rätt trött efter att man krökat tre dagar i rad och typ inte kommit i säng innan kl 5 på morgonen, det blir iaf slitet när man har skola på vardagarna.
Igår kväll var jag ute och träffade Micke en snabbis, han kom förbi med bilen efter att han vart och kollat på hockeymatch i kallhäll typ så jag kom väl i säng runt 12 eller något dylikt.

Igår gjorde jag inte särskilt mycket, jag åkte till väsby och hämtade ut mitt legg *äntligen!*. Dem har ju så jäkla knasiga tider, från kl typ 08-16 mån-tis och det är just dem dagarna som jag slutar kl 16! Så det är ju rätt kört, men jag var ju ledig igår och tog mig till väsby och hämtade ut det. Efter det åkte jag till Solna och mötte Antonia när hon slutat skolan och vi åkte hem till henne. När vi kom hem till henne höll vi båda på att spricka av hunger så vi gjortde korv med bröd, tre till mig och fyra till henne! haha, och jag som aldrig har käkat mer än 2 korvar! nytt rekord :)
Efter att vi smällt i oss alla dessa korvar och låtit maten smälta lite åkte vi till kista för en shopping runda. Jag gjorde riktiga fynd faktiskt inne på gina tricot! Hittade en rosa bolero och en lila party tröja i siden och en svart väska, och allt för 300 spänn! Jag köpte också lite nytt smink från Kicks.
Efter ett tag mötte vi upp antonia föräldrar och gick runt i lite fler affärer sen drog jag hem för att käka middag.

Idag hade jag tänkt att träna, men jag och antonia är inte överens om vad vi ska träna. Antingen blir det Ki balans 17:30 (som antonia vill gå på) eller Medel 19:00 (som jag vill gå på).
För jag vet inte om jag tycker att Ki balans ger så mycket träning, det är mest lugnande och jag vill verkligen träna! men vi får se hur det blir, kanske tar båda passen, det vet man aldrig ;)
En veckoplanering kommer upp alldeles strax!
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0