Torsdag eller Fredag (?)

Hej på er.
Nu är jag hemma, stressad. ska snart tillbaka till skolan men tänkte att jag hinner med ett kort inlägg innan jag drar.. har precis käkat en halv billys pizza, som inte smakade så bra så jag tog mig en risifrutti istället.
Idag skulle jag ju till tandläkaren klockan 11, jag var där kanske 10 i.. jag satt där och väntade, väntade och väntade. 20 över 11 gick jag till receptionen och frågade vad som pågick och hon kollade upp mitt person nummer o.s.v. och sen säger hon att jag inte är inskriven?! jag höll på och bli galen, vad är det för jävla system? jag har fått ett jävla brev hem där det står att jag är välkommen den 31 januari kl 11.00, hur kommer det då sig att jag inte är inskriven?! I alla fall så hade jag ju tydligen ingen tid och var inte ens inskriven så jag begav mig hemåt för att kolla om det verkligen var folktandvården i sollentuna och visst var det det, precis som jag hade trott.. vilket jävla irriterande missförstånd!

Igår kväll sov jag ju hos Linn, vi hade det mysigt. Vi satt och kollade på 2 dagar i paris med mona, linns mamma men efter halva filmen slutade vi kolla för den var helt jävla värdelös! Jag och Linn gick ner till henne igen och pratade serious talk, verkligen ett djupt samtal vi hade om vårat liv och allt som hänt oss.. Rätt intressant, nu känner vi varandra väldigt bra skulle jag vilja påstå. Jag berättade saker för henne som jag aldrig sagt till någon annan och hon berättade saker för mig som han inte sagt till någon annan.. mysigt :)

En annan irriterande sak är att jag har legat en dag före hela veckan känns det som.. Igår kändes det som om de var Torsdag och idag känns det som om det är Fredag, suck.. jobbigt sånt där.
Idag hade jag i alla fall tänkt att plugga en jävla massa eftersom jag tog fel block igår så kunde jag inte plugga igår så jag får ta ALLT idag..

Nu måste jag kila tillbaka till skolan! Mitt tåg går om 7 minuter.. Skriver kanske lite senare
Hej hopp, gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0