En riktig sommardag!

Herrejävlar vilken perfekt dag! Imorse vaknade jag av att jessica skickade typ 1000 sms efter varandra och på alla stod det "vakna nu emma!". Jag gjorde mig i ordning på 45 min och vid halv 12 var vi vid badberget.
Dock gjorde jag en tabbe på vägen dit, jag glömde att hoppa av i sollentuna.. jag satt i min egna värld och tänkte på jag vet inte vad men när vi precis åkte från sollentuna så tänkte jag "helvette! här skulle ju jag av!". Det löste sig iaf, jag fick en promenad från häggvik till rudbeck där jessica hämtade mig med cykel.
Precis när vi kommit fram så kommer även carro och maria. Vi breder ut filtarna och lägger oss, resten av dagen består av bad och sol och det droppade in mer och mer människor. Vid klockan 4 rörde vi oss hemåt och nu håller jag på nere i tvättstugan och har städat min toalett.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag vill ut och festa men jessica ska till pauline och linn ska tydligen bara vara hemma... men något löser vi nog! kanske träffa R? vi har en hel del att prata om...

Iaf, igår var jag i stan med linn och vi gick runt lite i affärer. Jag köpte ännu ett par skor från vagabond som jag såg i kista med elli men där fanns de inte i min storlek.. Efter stan då linn skulle till jobbet åkte jag till sumpan och träffade R, vi låg vid ån som går mellan sumpan och bromma, precis vid mitt jobb, och snackade om allt. Det var rätt mysigt faktiskt. Klockan 19 var jag på jobbet och jag jobbade till klockan 24, kvart i 1 ungefär var jag hemma helt död.


skon som jag köpte igår i stan, coola va? jag tycker dem är as fräcka!

och det är skon jag köpte i kista i förrigår, lite mer party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0