Grönt kort!

Hallå hallå! Nu är jag tillbaka från landet, inte direkt uppvilad i kroppen men i huvudet så står det klart. skönt! :)
Jag har mest spelat golf under dagarna med mormor och morfar och äntligen har jag lyckats ta grönt kort! Vilken känsla! Nu gäller det bara att spela ner sig till 36 vilket är ett officiellt handicap och då får jag spela vart jag vill i hela vääärlden :)
Som grattis fick jag en jättefin tröja utav mormor som är en vit piké tröja med rosa kanter från golfshopen på klubben, jag fick även en slant ifrån morfar :)

Ikväll ska jag troligtvis till märsta och grilla med jerez och hans kompisar. Förhoppningsvis kommer även jessica med :) Nu ska jag hoppa in i duschen men nu vet ni iaf att jag lever! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0