Helgalen natt!

Hej på er!
Gårdagen var en rätt intressant dag, gjorde inte särskilt mycket alls på dagen. Jag var på eastman institutet och röntgades och det gick bra, var lite lagom läskigt bara när jag skulle rullas in i den där maskinen men jag överlevde!
Jag åkte hem direkt efter och chillade hemma ett tag, klockan 10 mötte jag Linn vid Pizza House här i helenelund och där skulle vi även träffa Mattias som vi skulle köpa dricka utav. Det blev en halv 75 cl melonlicör, var faktiskt riktigt god.
Jag och Linn drog hem till mig och började dricka lite cider, vin och shotade den där licören. Efter ett tag ringer matte och frågar om han och en polare kunde komma och vi sa självklart. Dem kom förbi och vi hade det riktigt trevligt!
Runt klockan 1 tror jag det var kom även Dahlen förbi och hälsade på som hade varit inne i stan på krogen. Vi hade jävligt kul och lyssnade på musik till klockan typ 4, då började vi dra oss mot sängarna och vi kom fram till att jag och matte borde sova tillsammans för båda låter när vi sover så niklas och linn fick ta madrassen. Jag tror vi somnade runt klockan 6 på morgonen och jag vaknade igen klockan 10 av att solen sken in genom persiennerna. Matte vaknade också och vi började lyssna på musik och snacka, till slut väckte vi även linn som först blev lite sur för att klockan inte var så mkt men det gick över snabbt!
Jag går upp och börjar städa i köket sen är både jag och linn hungriga så vi bestämmer oss för att åka till stinsen och käka bakisfrukost. För mig blev det Crispy Chicken meal på Burger King och en Tacos för linn på tacobar. Mums!
Däreftet gick vi runt lite i centrum och bestämde oss sedan för att åka hem till linn och sola, vilket vi också gjorde. När vi tröttnat på det så gick vi ner till henne och lyssnade på musik och hon började göra sig i ordning för kvällen.
Linn är nu på avskedsmiddag för en tjej som åker till USA på söndag och kommer vara borta i ett år, när hon har varit där så ska hon och jag dra till Matte på lite chillfest :)
Tyvärr så jobbar jag ju imorgon och behöver verkligen sova så det kommer troligtvis inte bli så sent för min del ikväll, linn sover troligtvis här ikväll igen. Mysigt med lite sällskap när man är ensam hemma!

Här kommer iaf lite roliga bilder från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0