Lite kattmat från pussi

Hej på er!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, helt slutkörd.. Vi sålde för ca 150 000 kr idag och det är faktiskt riktigt bra med tanke på att det är halva priset på alla cyklar :)
Idag var jag och oskar i rösjön och det var riktigt härligt faktiskt.. Vi solade och badade ett par timmar, vi var där vid halv 1 och så tog vi bussen hem klockan 4. Jag har mest solat baksidan idag och det har tagit ordentligt, riktigt skönt! :)
Igår var vi rätt så många människor i rösjön uppe på en liten kulle, vi gjorde upp en eld och det droppade in lite människor från landet förra helgen och lite annat folk. Rätt trevligt faktiskt, jag tog mig t.o.m. ett nattdopp! Det var faktiskt skönt i vattnet, så ska det vara om det är riktig sommar ;D Kvällen förstördes dock när vi bestämde oss för att åka till en fest i tegelhagen som aldrig blev av.

En liten rolig grej som hände mig idag på jobbet, alex skulle åka och köpa lite småsaker åt allihopa på hemköp och först ber jag honom köpa en glass och cola, men ångrar mig och ber honom skita i colan och köpa barnmat istället med smaken lax och örter eller vad den heter. Då skickar han ett sms med ett G sen ett annat sms med L och flera sms som bildade; GLÖM DET.
När han kommer tillbaka så står det en påse inne i verkstan och han pekar på den och säger; a förresten där är din mat.
Jag öppnar påsen och i där ligger det kattmat, med laxsmak. jag höll på att garva ihjäl mig och det roliga är att kattmaten heter typ Pussi och på engelska blir ju det ngt annat hahah. Jag fick mig ett skratt för dagen men som tur var så hade han köpt riktig barnmat åt mig också.

Iaf, imorgon har jag planerat att åka och sola någonstans med någon. Jag jobbar 18-24 imorgon med så jag hinner sola på dagen. :)
Jag tog en fin på våran möblering ute på lastkajen där vi käkade middag från donken;

jag kan då bara påpeka att vi äter på kartonger med stänkskärmar. aja, huvudsaken är juatt man har kul på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0