Lördag

Haalloj! Nu är jag hemma och har käkat och tagit det lugnt.. Var riktigt seg på jobbet idag med, tråkigt. Det är ju alltid roligast när man har kul och det har man väl inte om man är seg? Men jag fick mig nogra goda skratt med sunken :) skön prick! Vi hade en diskussion om varför jag frågar massa saker hela tiden

- Varför frågar du massa saker hela tiden?
- Jag tycker om att fråga saker
- Men hur ska man veta att du inte vet svaret på det du frågar?
- Därför jag frågar bara när jag inte vet svaret!
- Men du sa ju nyss att du tyckte om att fråga saker? HUR menar du då?


Och så fortsatte det, till slut så sa han bara "det är bra emma! haha".. :) Ikväll ska jag vara med carro, linn och kanske jessica :) vet inte exakt vad vi ska göra än men just nu funderar jag på om jag ska jaga dammsugaren!
Lite nyheter; Imorgon drar jag till landet och kommer hem på torsdag kväll eller fredag förmiddag. En annan stor nyhet är att älskade LINN fyller år på lördag och ska firas på fredag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0