Shopping

Godkväll!
Nu har jag precis kommit hem från en shoppingtur med elisa i kista. Det var väldigt kul att träffa bruden igen, vi käkade först på levinsky's och sen shoppade jag, som vanligt. haha hittar alltid någonting. Elisa hittade dessvärre ingenting hon ville ha, jag hittade faktiskt 4 st tröjor på rea och ett par skor från vagabond, as fräscha!
Innan kista var jag hemma hos antonia där även fredrik var. När jag åkte till helenelund så åkte dem in till råsunda för de skulle på AIK-matchen.

Ikväll var det tänkt att jag, linn, jessie och carro skulle hitta på någonting men vet inte om det blir något. Jag är sugen på att dra ut och ha riktigt kul men vi får se vad vi hittar på.
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0