Today is such a lovely day

Just nu går allt så jäkla bra för mig, allt går min väg och ingenting kan rubba mig! haha
Igår hade jag och jessica mysigt först hemma hos henne med tacos till middag och sen gjorde vi oss i ordning till små partypinglor och drog in till stan och satte oss på Café 60.. Vi var där runt 10 och tiden bara rann iväg och klockan blev 12, då stängde dem.. Så då drog vi hem till mig och låg och pratade sen somnade vi.
Idag vaknade vi runt klockan 11, tog lite frukost och gick ner och la oss i min trädgård i solen. Runt klockan 1 gick vi upp igen och fick för oss att vi skulle till kista centrum och shoppa. Jessie köpte 3 par skor (!) och jag köpte ett par skor och en ögonskugga..
Ikväll ska jag och linn hem till hasse och grilla och dricka :) John kommer troligtvis också vara där! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0