En slö och skön fredag

Hej hej hallå! Nu har jag precis vaknat, skönt fast är fortfarande trött :S
Igår var jag som sagt i Kista med elin, hon köpte ett par skor och käkade. Vi träffade även Hasse, Jessica och Chrippe en snabbis :)
Efter Kista tog vi moppen och åkte till Burger King i Stinsen för elin var tvungen att kolla sina jobbtider på måndag och jag käkade.. Efter det åkte vi hem till elin och slappade och runt 10 kom vi hem till eddie där även martin var :) Vi kollade på matchen som det endast var 10 min kvar på och sedan kollade vi på Hiphip hora haha sjukt rolig film, alla är så jävla löjliga så man sitter bara o garvar :D

Idag är det match för sveriges del och den ska man såklart se!  


jag med en otroligt snygg hjälm! haha geeky. Den här bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0