En tidig sommarlovs morgon

Hej hej hallå!
Idag vaknade jag klockan 7 när min väckarklocka ringde för fullt.. Det var dags att gå upp och röra sig mot odenplan och eastman institutet till en käkfysiolog.. Jag kom i tid och fick till en början bara kryssa i ja eller nej på massa frågor.. Till slut tog de in mig och tandläkaren började känna och klämma och fråga om jag hade ont när hon klämde typ överallt och det gjorde jätteont! Det verkade iaf inte som om jag hade någon reumatism för dem sa ingenting mer om de men hon skulle fixa ngn bettskena åt mig som jag ska ha på natten som gör så att mitt underbett flyttas framåt en bit och som ska hjälpa mot gnisslande tänder..
Innan jag gick därifrån så fick jag två nya tider, ena var till att rönkas uppe på en annan avdelning och den andra var tillbaka till henne och få den där bettskenan.
Hon var iaf jättetrevlig och det gick väldigt smidigt!

Nu sitter jag här och smaskar i mig resterna från min fina pastasallad från igår, vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0